вторник, 14 февруари 2012 г.

Топ 10 фрази на Деймън от 14 епизод, част 2


Номер 5
Деймън: Тогава е гадно да си нея.

Номер 4
Деймън: Стига си се взирала. Плашещо е.
Ребека: Разбира се, че изглежда добре. Ник й е дал всичко, с което е облечена.
Деймън: И ти не изглеждаш зле.
Ребека: Това комплимент ли трябваше да бъде?
Деймън: Опита се да убиеш Елена снощи. Не заслужаваш комплименти.
Ребека: Пещерен човек.

Номер 3
Деймън: Гори. Отрязана от капитана на футболния отбор. Добре дошла в пубертета.

Номер 2
Деймън: Можеше да го пречупиш за секунда.
Ребека: Искаш да кажеш, че не мога да бъде нежна?
Деймън: Не. Казвам, че трябва да намериш някой по-устойчив.

Номер 1
Елена: Ако не бях помолила Стефан за помощ, ти щеше да се направиш на герой и да съсипеш всичко.
Деймън: Съжалявам, че се опитвам да те опазя жива. Ясно е, че Стефан не му пука за това вече.
Елена: Сега си ми ядосан, защото намесих и Стефан?
Деймън: Не, ядосан съм ти, защото те обичам.
Елена: Е, може би това е проблема. Не, не това исках да кажа.
Деймън: Не, схванах, Елена. Пука ми твърде много. Аз съм пречка. Колко иронично е това?

Няма коментари:

Публикуване на коментар